lauantai 22. joulukuuta 2012

Jouluista vahailua ja palettikynsiä

 

Moikka! Tein itselleni vahasta tällaisen karkkikeppikorun :).
 
 
 
Mikäs kirja se sieltä pilkottaa? Nälkäpeli tietty! :3 Olen niin onnellinen, kun olen saanut luettua trilogian loppuun tauoista huolimatta.
 
 
 
 
 
Ja sitten tein hieman jouluista teemaa palettiin:
 
 
 
 
Kokeilin tehdä myös tekstiä, mitä harvoin teen lakkauksissani. Lopputulos oli kuitenkin kelvollinen.
 
 
Minun olisi pitänyt postata vielä tekemistäni joululahjoista, mutta jonkin takia kamerani ei anna minun ladata kuvia niistä koneelle. Joten minun täytyy ottaa uudet kuvat töistä ja kokeilla uudelleen. Aion myöskin tehdä vielä tänään tai huomenna karkkikeppiteemaiset kynnet. Olen pahoillani, että ne tulevat juuri ennen joulua, mutta haluan tehdä ne viimetinkaan, jotta ne pysyy jouluaaton ja joulupäivän yli varmasti.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
xoxo: Milium♥

8 kommenttia:

  1. teitkö noi karkkitangot ihan itte? :o ihan sairaan hienot :3

    VastaaPoista
  2. Ihana tää blogin ulkoasu ihastuin heti. :)

    http://dancersfly.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihanat kynnet, oot tosi taitava. Tollasteen tekemiseen tarvitaan vakaa käsi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeastaan, ei välttämättä :D. Harjottelemalla saa tärisevälläkin kädellä suoraa viivaa :3. Mutta kiitos silti! :]

      Poista
  4. Hienot kynnet ! En ite ainakaan tollasia osais tehdä :o

    VastaaPoista