sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Suuri kiitos kaikille!

Olen tullut siihen tulokseen, että aion lopettaa tämän blogin pitämisen. Varsinkin näin kesällä minulla ei ole ollut paljoa aikaa kynsien laittamiseen, jonka takia teoksista on tullut hätäisiä eikä niin hyvälaatuisia kuin ne voisivat olla. Aion silti jättää tämän blogin tänne, jos te vaikka joskus tarvitsisitte inspiraatiota kynsien laittoon. Saattaa olla että joku kaunis päivä, palaan bloggerin ihmeelliseen maailmaan! :D

Voi olla, että alan laittaa kynsivideoita youtubeen. Jos se tapahtuu, laitan kanavani nimen tähän postaukseen. Youtube on ollut minulle ehkä aina se, mitä olen halunnut tehdä. Varmaan ajattelin, että tämän blogin pitäminen päästäisi minut lähemmäs unelmaani, mutta eiköhän olisi vain järkevämpää mennä suoraan kohti :).

Kiitos kun olitte osana iloani, tämän blogin pitäminen on ollut minulle iso juttu, mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan♥.




xoxo:Milium♥ 


2 kommenttia:

  1. Voi harmi, blogisi oli yksi lemppareistani, ja aina kun kirjauduin bloggeriin, luin ensimmäisenä postauksesi :') On ollut ihanaa seurata kehittymistäsi ja olen joitain kynsiä koittanut tehdä itsekin. Tulen kyllä seuraamaan sinua YouTubessa jatkossa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljon :). Ja katsotaan nyt kuinka se youtube unelmani edistyy, jos ei onnistu, jatkan varmaankin täällä postailuja.

      Kiitokset kuitenkin sinulle, olet ollut kovin aktiivinen kommentoija ja on ihana tietää että joku katsoo blogiani jatkuvasti! :)<3

      Poista