sunnuntai 19. elokuuta 2012

Hetki on koittanut...

... PALETTI ON TÄYNNÄ!!! Kaikki 18 kynttä on nyt tehty, hurratkaamme :3. Tein myös mun kaverille kynnet, kuvia niistä:





Ja sitte uudet työt ja koko paletin antimet:


mosaiikkia





Tetristä





Lilaata huumaa





Smoky





Koko paletti


 1


2


3


´

4


5


jaa 6


PAHOITTELEN KUVIEN KOKOA JA LAATUA


Sitten viel asiaa:


Alotin siis viimeviikolla kynsienkasvatusohjelman, joka kestää 2kk. Ekalla viikolla mun piti lisätä vaan kaks kertaa päivässä kynsinauhaöljyä. Mutta nyt seuraavalla viikolla mun täytyy pistää jokapäivä kynnen vahvistajaa + sitte se öljy. Mulla kun ei oo sitä vahvistanaa muuna ku van aluslakkana, en voi tehä nyt 7vkon omiin kynsiini mitään juttuja... eli siis seuraavat viikot teen vaan palettiin ja varmaankin kavereitten kynsiin. Mut sitte seittemän viikon päästä mulla pitäs olla toosi pitkät kynnet, joten teen varmaa tosi paljo omiin kynsiin sen jälkeen.




xoxo:Milium♥

4 kommenttia:

  1. Sä oot ihanan luova, mul on huono mielikuvitus mulle ei koskaan tuu inspaa teen kaikkee mitä oon nähny jossain en ikinä melkein keksi mtn. omaa hienoo, minkä osaisin toteuttaa. Paitsi noille kioikeille on helpompi keksii mut en mä sellasii osaa sit tehä omiin kynsiini ku paleteille. :D Et tajunnu varmaan mitään mun blogista.

    VastaaPoista
  2. En nyt sanois että niinkään luova, mullakin on varmaan puolet näistä kynsistä katottu netistä :D. Mut mä varmaankin hankin Mimaxista sellasen kynsikirjan, missä on sit kaikkii kivoja töitä joista saa inspiraatiota :3.

    VastaaPoista