keskiviikko 15. elokuuta 2012

Vaatteet & kynnet :3

Okei, eli siis täs nää kuvat mun eilisist vaatteista ja niihin kuuluvista kynsistä:


Mun on pakko sanoo, et nää kynnet meni paremmi oikeisii käsiin, mikä on outoa o-o mut en sit ottanu kuvaa oikeist.





Täs on sit niiku inspiraatio noihin mun kynsiin. Tuol topin yläpäässä ja alapäässä on tollasta pitsiä, mistä tuli sitte inspis noihi kynsien pitsikohtiin. Sitte taas kraka ja housut tuo ne ruutukuviot.



Nii ja nuo mun hiukket näätte samal. Laitettii just sen mun videopostauksen jälkee, nii ei näkyny vidis :c.


VIELÄ VÄHÄN ASIAA:

Koska koulut on alkanut, oon kiireisempi, enkä kerkeä tehdä kynsiä yhtä usein kuin ennen. Joka perjantai teen omiin kynsiini uudet, ja pyrin tekemään kaksi kertaa viikossa palettiin. Eli hirveesti enempää en taida keretä, ku nyt menin yläasteelle, on mulla enemmän tekemistä koulun suhteen. Ite oon tosi pahoillani, mut toivon et tää riittää. Parempi kuin ei mitään, eikö niin? :3





xoxo:Milium♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti