tiistai 17. heinäkuuta 2012

Kynsiä x 6

Moikka! Anteeks aivan kauheesti ku en oo hetkeen postaillut. Mut nyt mä oon sitte tehny kuudet kynnet kynsipaletille, toivottavasti pidätte! Ohjeita ei nyt tullu mukaan, mut en varmaan aijokkaa laittaa ohjeita tuleviin kuviin, koska oon tosi huono ohjeiden laittaja :D. Tällä kertaa siis tuli tehtyä kawaii tyyliset kynnet, pöllökynnet, kahdet hieman retrotyyliset kynnet, kiekurakynnet ja lehtikynnet :).





Pahoittelen ku jotkut kuvat on väärinpäin :(. Mutta siis näitä oon työstelly tässä. Myöskään laatu ei oo mikään paras, koska otin kännykällä kuvat. Pitäs varmaa käyttää videokameraa, mutta kun siitä tulee sitte kaikki vanhat kuvatki mukana ja kestää kauheen kauan ku lataa ne kaikki koneelle.

Musta noi kaikki kynnet on onnistunu ihan hyvin, ehkä vähän noi lehtikynnet tai sitte toi tähti tos toises retrokynnes mut jaa, ei se musta kuitenkaan ihan niin häiritsevää ole.

Tässä täytyy sitte samalla huomauttaa, että oon lähössä Latviaan ens lauantaina ja teen tässä välissä vielä ainaki yhen postauksen, mutta sitte sen ajan ku Latviassa oon nii ei taida tulla postauksia. Mut eipäs tässä muuta :3

Löysitkö jo lempparisi noista kuudesta? Kommentoi mistä pidit eniten!


xoxo: Milium♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti