perjantai 20. heinäkuuta 2012

Palloja... *-*

Tere taas :). Tein eilen uudet kynnet, jotka on tällä kertaa värikkäät ja.. tosi pallolliset :D. Tuli ihan hieno, matkin täs youtuben secretnail käyttäjän tekemiä kynsiä. Ite pidän tosi paljon sen kynsistä ja oon kokeillu sen tekemiä ohjeita ennenkin. Mut juuh tässä ne sitten on:




Ja sitten jotain mikä ei liity yhtään mihinkään :D. Innostuin taas topmodeleista ja teinpäs uuden töherryksen teemana rento hippi. En nyt sanois et mikään taideteos on, mut ihan mukava noita on töhertää c:.


Huomenna siis lähetään sinne Latviaan. Ollaan siel 5pv ja teen ainaki yhet kynnet, otan kuvat ja sitte ku päästää kotiin rakkaan koneen luo nii lataan kaikki kuvat. Haluutteko myöskin kuvia sielt ite Latviasta? Kommentoikaa, voin tulla sit kattoo kännyllä.
Aloin muuten taas käyttään kynneliä, koska en vaan osaa olla pureskelematta kynsiäni. Mulla ei siis oo hirveen pitkät kynnet ku sinne Latviaan en ota kynsipalettia, joten varoitan ajoissa :D.

JA KAIKILLE LUKIJOILLE SUURKIITOKSET!♥



xoxo: Milium♥

2 kommenttia:

  1. Miks et tee omiin kynsiis. Ja mua ei kiinnosta kuvat Latviasta, ku oon käyny siel ;)

    VastaaPoista
  2. Itelläni oon niin lyhyet ku pureskelen mut alotin kynnelin käytön uudelleen. Mut sinne Latviaan en oo ottamas kynsipalettii mukaan nii teen omiin kynsiini :)). Kynsiehdotuksia? Ja okei, en laita kuvii Latviasta sitte turhaan ;3.

    VastaaPoista