maanantai 30. heinäkuuta 2012

Pahoitteluni :c


Heissan :). Nyt ihan ensimmäiseksi,. oon oikeesti pahoillani etten oo kerenny postata aiemmin. Mut nyt oon sitte tehny kolmet uudet kynnet, yhdet omiin kynsiin ja kaks palettiin. Ja tällä kertaa kuvien laatu pitäs olla parempi, oon ottanu nää kuvat nimittäin videokameralla. No mut tässä ne ny sitte on:


                         Mun omat kynteni ei siis oo hirveenkään pitkät, sen takia teen enemmän palettiin :).


Tässä näin noita turkoosin kuvioita ei oikein näy, mut siinä siis on kiekuroita ja tollasia ns. tähtiä :D





Nää kynnet oon tehny secretnails:n videon mukaan. Eli ei oo siis omakeksimät.


                 Ja vaikka sanoittekin, ettette haluu kuvia Latviasta niin nää on nyt pakko näyttää :D


Meijän mökissä oli noit sarvia ja täytettyjä eläimiä ja turkkeja yms. Not fun.


Tää oli ehkä kaikkein kauhein. En eka halunnu mennä sitä lähellekkää, tokavikana päivänä taas jopa koskin sitä ja nimitin Pentiksi c:.


Lukkoja...


Taloja..


Jaaa ranta...

Elkää muutes ihmetelkö, miksei kaikki kuvat oo suuria, blogger lagaa tosi ihannoitavasti :)
Eipä sitten hirveestikkään muuta :). Mietin tässä, että haluaako ihmiset tietää musta joitain muita asioita kuin vaan se, että teen kynsiä? :D Teen kyselyn etusivulle, vastailkaahan siihen sitten :)

ISOT KIITOKSET LUKIJOILLE!♥



xoxo: Milium♥

2 kommenttia:

  1. Mullaki lagaa blogger :((

    ihana blogi ♥ (:

    http://look-theres-a-rainbow.blogspot.fi/

    VastaaPoista